Powered By Blogger

Pazartesi, Ekim 20, 2014

"AZ SONRA" ŞİMDİ REKLAMLAR...

BAKIŞ AÇISI...
Bir sevgili şün dedim kaportacı Kamil'e; ince belli değil ufak tefek tadıyla seni zevklendiren. Dudakların  üzerindeyken gözlerini istek dışı kapattıran…
- Düşündün mü?

- Evet abi dedi, gözleri kapalı dudaklarında hafif bir gülümseme ile,
ve ilave etti;
- Sarışın olur, esmer olur, kumral olur, olur be abi, dedi...

- Kamil sen benimle aynı şeyi düşünmedin. Çünkü ben sana bir kadından değil, bir çay bardağından ve çay'dan bahsediyordum. Oysa sen aşkı ölçülere sıkıştırılmış bedenlerde arıyorsun, dedim..
Ters ters baktı bana,
- Git abi işine ya kafamı buluyorsun benle, deyince

anladım ki, bu tip insanların kafataslarının beyin yerine sadece belden aşağı şeylerle dolu olduğunu...
_____________________________
ES GEÇTİK HABERLERİ,
İZLİYORUZ DİZİLERİ..
TV'LERDE YAN GELİP YATARAK DİZİLER İZLERKEN;


Eğer bu hayat böyle gider diyerek, sistemin kölesi olmaktan, eylemler yapıp içteki huzuru bozarak başka bir ülkeyi kurtabilmeyi düşünmekten öte içinde bulunduğu kaostan ülkemi nasıl eski laik düzenine getirebilirim ve yine aynı bayrak altında yaşayalım diyebilmeye kimsenin hakkı yoktur......

Kendilerince "MUHTEŞEM YÜZYIL"ı yaşıyorlar,
laik Türkiye Cumhuriyeti yaşarken "KİRAZ MEVSİMİ"ni, "KURTLAR VADİSİ"ne çevirdiler,
Yıllardır seyrettiğimiz "çocuk gelinler" oluverdi ansızın "KAÇAK GELİNLER",
Şehit annelerinin ellerinde "KARA GÜL" ler,
Götürürlerken devlet kasasındakileri "KARA PARA AŞK" gibiydiler,
Hep "O HAYAT BENİM" dediler,
kendilerini "KÜÇÜK AĞA" gibi gördüler halkı düşünmediler,
"ULAN İSTANBUL" seni de kendilerine benzettiler,
biraz "REAKSİYON" gösteren halkın üstüne "MED CEZİR" gibi geldiler,
daima "KAÇAK" güreştiler,
bir "KARADAYI" olmayı beceremediler,
"BENİM ADIM GÜLTEPE" ise,
diyorum ki,

bu "HAYAT YOLUNDA" kendilerine kurdukları "YALAN DÜNYA"larının içinde boğulacaklar...

_______________________________________________
DOĞRUUU...

Gazla hareket eden insan olurken, suyla hareket eden araba olmaması ne acı...
_________________________________
SUSUYORUM...
ve,
derin derin kanıyoruz,

görüyorum…
kanarken tuzlu suya girmiş gibi…
yanıyorum, acıyorum…
ve bir kişiye bile duyurmadan,
çığlıklar atıyorum…
susuyorum…
dışıma gülüyorum,
gürül gürül içime ağlıyorum…
ah ! bitmez kelimeler, biliyorum…
yapacak başka şeyim yok…
bağıra çağıra susuyorum…

-biri- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder