Powered By Blogger

Cumartesi, Ocak 31, 2015

MESELA DİYORUM

"Düne ait ne varsa dünle beraber gitti cancağazım, şimdi yeni şeyler söylemek lazım"
BİR GÜZEL SÖZLE BAŞLAYAYIM DEDİM, GEÇMİŞİ UNUTUP GELECEĞE DAİR OLSUN DİYEREK...DÜN SÖYLEDİKLERİM DÜNDE YANİ GEÇMİŞTE KALSIN BUGÜN YENİ BİRŞEYLER SÖYLEYEYİM, NEŞELİ BİR ŞEYLER OLSUN İÇİNDE ACI, HÜZÜN OLMADAN GEÇSİN BU GÜN DÜNE YANİ GEÇMİŞE KARIŞSIN.. OLMAZ MI OLUR OLUUR BAL GİBİ OLUR...
 HADİ BAKALIM....
 
________________________
EYVAH... EYVAH...
BİR SARAY YAPTIRDI
KENDİNİ DÜNYA PADİŞAHI SANDI
EN İYİ İŞİ KOMŞU ÜLKELERİ KARIŞTIRMAKTI
DAYANAMADI ÇİÇEĞİ BURNUNDA ÇİPRAS'I UYARDI...
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çipras'ın seçim kampanyasında ülkenin dış borcunu ödemeyeceğini vaat etmesine ilişkin "bazı mesajlarda daha temkinli olmalı" uyarısında bulundu.
ÇİPRAS'I UYARACAĞINA BAKSANA AYNAYA
SANKİ GÖTÜMÜZ KURTULMUŞ BOKTAN
MANGALDA KÜL BIRAKMIYORUZ DÜNYAYA HAVA ATMAKTAN
BU GİDİŞLE ÇOK DAHA BETER OLACAĞIZ KOMŞU YUNANİSTAN'DAN...
_____________________________
ANKARA'DA KUKLA, İZMİR'DE OFİSBOY....
Başbakan Ahmet Davutoğlu, İzmir'de başbakanlık ofisi açılacağını ve toplantılarının bir kısmını burada yapacağını açıkladı...
YAHU TOPLANTI YAPIYORSUNDA SENİ BAŞBAKANLIK KOLTUĞUNDA GÖREMİYORUZ, NE SESİN ÇIKIYOR NE SOLUĞUN, RECEP KONUŞUYOR SEN SALLA BAŞINI AL MAAŞINI HESABI YAPIYORSUN, BAŞBAKANMISIN YOKSA ŞAK ŞAKÇI BAŞIMI... İZMİR'DE AÇILACAK OFİSTE BU DURUMDA ANCAK OFİSBOY OLURSUN...
_____________________________
BEN BUNLARA
GÜLÜYORUM...

GAZETE OKUMAYI SEVİYORUM BÜTÜN GAZETELERİ OKURUM DA EN ÇOK HABER BAŞLIKLARI DİKKATİMİ ÇEKER ÇOĞUNA GÜLERİM... NEDEN DİYE SORMAYIN BELKİ SİZLERE NORMAL GELEBİLİR AMA BANA BİRAZ ABUK GELİYOR, BELKİDE BENİM ANLAYIŞ TARZIM DEĞİŞİK YA DA TÜRKÇE'M KIT VELHASIL YA BEN ANLAYAMIYORUM YA DA YAZANLAR ÇOK ZEKİ...


MESELA.....
LODOS İSTANBUL'U VURDU
(Bu durumda İstanbul ya öldü ya da yaralı)
İSTANBUL'UN LODOSLA İMTİHANI
(İstanbul sınava mı giriyor)
BİLMEM KİM HAYATINI KAYBETTİ
(Hayatını kaybeden kayıp ilanı vermiş mi acaba?)
GÜLLERİN SAVAŞI EKRANA KİLİTLEDİ
(Ekranın kapısı mı vardı da kilitlendi)
TAKSİM'DE ALARM
(Taksime alarm zili mi takmışlar)
İŞÇİLER YASAĞI TANIMADI
(Yasak yabancı uyruklumuydu)
ERDOĞANIN SÖZLERİ SALONU AYAĞA KALDIRDI
(Salonun ayakları mı varmış)
TOPLU TAŞIMADA BÜYÜK YENİLİK
(Topsuz mu taşıyacaklar)

O KADAR ÇOK VAR Kİ YAZMAYA KALKSAM KİTAP OLUR.. AAA BAK BU AKLIMA GELMEMİŞTİ İYİ OLDU YAZAYIM BİR KİTAP SONRA OTURUP OKUR BOL BOL GÜLERİM...
____________________________
İNSANLAR VARDIR...
Bazı şarkılar vardır, hayatınızın bazı anlarında çıkıverir karşınıza; hiç beklenmeyen zamanlarda, siz sadece yalnız kalmayın diye, an'a dostluk eder. Kimi insanlar vardır; yalnız ve hayattan yorgun olduğunuz zamanlarda beliriverir karşınızda o muhteşem, içinizi ısıtan gülümsemesi ve sizi kucaklayacak kolları ile...
Ve bazı sözler vardır, bir araya gelip hayatı daha anlamlı kılabilir ve senin yaşadığın hayatın aslında benim yaşadığım hayat, benim biriktirdiğim anların aslında onun birikecek anıları olduğunu anlayabilmek için.
İşte bu sözler öyle adamlar tarafından kağıda dökülür ki, dönüp dönüp okursunuz defalarca ve anlamını yitirmez. Oysa her düşünce mahkumdur bir gün ölüp, nöron boşluğuna gitmeye ki - söz kalır geriye ve o söz yıllandıkça değerini kaybetmek yerine sizin yürüdüğünüz yollardaki duygularınız olur. 
Hayatta bana en zor gelen şey usumu kağıdın üzerine dökebilmekken bazı insanlar vardır sanki geçmişte siz onlarsınızdır-kim bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder